AEROBIC + SPINRACING ÓRAREND

ÉRVÉNYES: 2020,nyár

Maros Fitt Park Szeged, Rahói u. 6. Bejelentkezés: 62/311-556, 06/30/535-0400

 HÉTFŐKEDDSZERDACSÜTÖRTÖKPÉNTEKSZOMBATVASÁRNAP
8:00    
   
9:00 Alakformálás
 Andi
  Zsírégetés
 Andi
  Kritikus részek
 Andi
-
10:00 -  

- -   - -
11:00 -   - - - -  
 
 
      -  
17:00


Cool-X
Tibi
    Cool-X
Tibi
Pilates
Andi
   Alakformálás
 Andi
18:00
Spinracing
 Andi
 
Alakformálás
 Andi
Zsírégetés
Linda
  - -
19:00 Alakformálás
Blanka
    Spinracing
Gabi

  - -

* TRX órákra bejelentkezés szükséges! Részvételi feltételekért érdeklődj a recepción!

Kezdő spinracing + has -fenék

Az óra első felében kezdők számára is követhető spinning kerékpáros edzéssel az állóképességet fejlesztjük, a második felében a fenék és a has izmait erősítjük, formáljuk.

Itt biztos, hogy megizzadsz! Törölközőt, vizet hozz magaddal!

Crosstraining



Mi is az a Crosstraining?


A crosstraining egy napjainkban levédett szókapcsolat, valójában egy olyan edzésmódszer, melyben több sportág mozgásanyagát felhasználva a lehető legtöbb kondicionális képességet fejlesztjük egyszerre, illetve felváltva.

Ezen képességek a következők:

1. Erő: a külső erő és a mozgás közben fellépő ellenállás leküzdése az izomzat aktív erőkifejtésének segítségével.
2. Gyorsaság: a mozgások lehető leggyorsabb végrehajtása adott feltételek mellett.
3. Koordináció: a képesség, hogy különböző mozgáselemeket egy mozgássá kombináljunk.
4. Állóképesség: a szervezet elfáradással szembeni ellenálló képessége sportbeli tevékenység során.
5. Hajlékonyság: a képesség, hogy egy ízületben maximális legyen a mozgástartomány.
A különböző mozgásformák mixelésével igen hatékony edzéshatást tudunk elérni, ezen képességek fejlesztésében.

A crosstraining nagy előnye a hagyományos fitness teremben végzett edzésekkel szemben az, hogy itt az eszközigény igen csekély, valamint a szabadban is könnyedén végezhető mozgásforma.

Az edzések jelentős része saját súllyal végzet gyakorlatokból épül fel, de emellett kézi súlyzókat, gumikötelet, ugrókötelet is használunk.
Legyen egyszerű köredzés, vagy páros gyakorlat a fejlődés nem marad el!

Súlyzókat, gumikötelet, ugrókötelet is használunk.

Legyen egyszerű köredzés, vagy páros gyakorlat a fejlődés nem marad el!

Alakformálás

Egyszerű, de dinamikus, jól követhető óra, ahol a fő izomcsoportok erősítésén van a hangsúly. Erősítjük, formáljuk az izmokat kézi súlyzók segítségével.

Zsírégetés

Ez az óratípus nem koreografált, egyszerű gyakorlatokból áll , de igen intenzív.

Minden izomcsoportot átmozgattok.Itt igazán kikapcsolhatsz!

Impresszum - Herkules Fitness Bt.

Telephely: 6726 Szeged, Rahói u. 6-8.
Telefon (főépület): +36-62-311-556
Mobil: 30/535-0400
e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Partnereink

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Copyright © 2014 Marosfittpark.hu