AEROBIC + SPINRACING ÓRAREND

ÉRVÉNYES: 2017. szeptember 18-tól

Maros Fitt Park Szeged, Rahói u. 6. Bejelentkezés: 62/311-556, 06/30/535-0400

 HÉTFŐKEDDSZERDACSÜTÖRTÖKPÉNTEKSZOMBATVASÁRNAP
8:00    
KONDI TEREM
Funkcionális tréning-Gábor 
   
9:00 Alakformálás
 Andi
Zsírégetés
 Andi
Alakformálás
 Andi
 Spinracing
+ has-fenék
 Andi
Kritikus részek
 Andi
-
10:00 -  

- -   - -
11:00 -   - - - -  
 
 
      - 16:30 - 17:30
Alakformálás
Orsi
 
17:00


Cross Tréning
Kinga
Full-X
Gábor
Cross Training Logo   Gábor KONDI TEREM
Funkcionális tréning-Gábor
---------------
Alakformálás
Andi
17:00-18:30
Izzasztó tréning
 Kinga
 
18:00 KONDI TEREM
Funkcionális tréning-Gábor
----------------
Spinracing
 Andi
Pilates
Kinga
KONDI TEREM
Funkcionális tréning-Gábor
---------------
Izzasztó tréning
Orsi
 
Zsírégetés

Pilates
Andrea
- -
19:00 Alakformálás
Orsi
Intervall tréning
 Kinga
 
Spinracing
Gabi

Új!
 Streching
Gábor

  - -

* TRX órákra bejelentkezés szükséges! Részvételi feltételekért érdeklődj a recepción!

Crosstraining



Mi is az a Crosstraining?


A crosstraining egy napjainkban levédett szókapcsolat, valójában egy olyan edzésmódszer, melyben több sportág mozgásanyagát felhasználva a lehető legtöbb kondicionális képességet fejlesztjük egyszerre, illetve felváltva.

Ezen képességek a következők:

1. Erő: a külső erő és a mozgás közben fellépő ellenállás leküzdése az izomzat aktív erőkifejtésének segítségével.
2. Gyorsaság: a mozgások lehető leggyorsabb végrehajtása adott feltételek mellett.
3. Koordináció: a képesség, hogy különböző mozgáselemeket egy mozgássá kombináljunk.
4. Állóképesség: a szervezet elfáradással szembeni ellenálló képessége sportbeli tevékenység során.
5. Hajlékonyság: a képesség, hogy egy ízületben maximális legyen a mozgástartomány.
A különböző mozgásformák mixelésével igen hatékony edzéshatást tudunk elérni, ezen képességek fejlesztésében.

A crosstraining nagy előnye a hagyományos fitness teremben végzett edzésekkel szemben az, hogy itt az eszközigény igen csekély, valamint a szabadban is könnyedén végezhető mozgásforma.

Az edzések jelentős része saját súllyal végzet gyakorlatokból épül fel, de emellett kézi súlyzókat, gumikötelet, ugrókötelet is használunk.
Legyen egyszerű köredzés, vagy páros gyakorlat a fejlődés nem marad el!

Súlyzókat, gumikötelet, ugrókötelet is használunk.

Legyen egyszerű köredzés, vagy páros gyakorlat a fejlődés nem marad el!

Impresszum - Herkules Fitness Bt.

Telephely: 6726 Szeged, Rahói u. 6-8.
Telefon (főépület): +36-62-311-556
Mobil: 30/535-0400
e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Partnereink

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Copyright © 2014 Marosfittpark.hu